Unique Sports Management

UniqueSM er et af de førende sportstalent bureauer, der repræsenterer fodboldspillere fra den højeste liga i England.

Udfordringen

Bureauet håndterer mange spillere og er konstant på udkig efter nye talenter. Spillerne bliver hentet af agenter, og i øjeblikket er der ikke noget onlinesystem til, at registrere spillere samt spore og overvåge processen undervejs.
Dette resulterede i en masse ineffektivitet i processen, der igen resulterede i lange behandlingstider og udfordringer i “overvågningen” af fremskridtene.
Vi har identificeret nøgleudfordringerne, som organisationen står overfor, og den udviklede ramme vil hjælpe med at håndtere data, relations opbygning, sporing af udvikling og ændringer, samt identificering af ansvarlighed og øget operationel effektivitet.

Løsningen

Icreon har arbejdet tæt sammen med UniqueSM og skabt rammerne for et klient styringssystem til, at spore alle agent aktiviteter. Formålet er også, at holde en konsolideret database med alle afspiller data for, at muliggøre hurtigere søgninger og få en adgang til alle tilsluttede oplysninger. Dette vil medføre en øget effektivitet, i forhold til virksomhedens kerneformål – styring og identificering af topkvalitets talent bygget til at være skalerbar, løsningen kan nemt rampes op, og er mere end blot et kundeforholds management system. Det kan bruges som et effektivt redskab til informationsstrømmen mellem alle interessenter. Dette værktøj kan bruges til, at kontrollere ansvar og strømmen af begivenheder i hvert scenario.

Fremhævelser

Konsolideret database for alle klienter og platforme til, at spore aktiviteter.

Et tilpasset Client Management System til, at finde kilden, sporing og servicere det bedste talent i branchen.

Vi skaber fremtidens digitale initiativer.

Vi tror stærkt på at en virksomheds succes og levetid er direkte proportional med dens evne til at omfavne innovation. Vi implementerer og optimere initiativer, der opnår økonomisk succes for jeres virksomhed, ved hjælp af digitalisering.

Bliv kontaktet

Unique Sports Management

UniqueSM er et af de førende sportstalent bureauer, der repræsenterer fodboldspillere fra den højeste liga i England.

Udfordringen

Bureauet håndterer mange spillere og er konstant på udkig efter nye talenter. Spillerne bliver hentet af agenter, og i øjeblikket er der ikke noget onlinesystem til, at registrere spillere samt spore og overvåge processen undervejs.
Dette resulterede i en masse ineffektivitet i processen, der igen resulterede i lange behandlingstider og udfordringer i “overvågningen” af fremskridtene.
Vi har identificeret nøgleudfordringerne, som organisationen står overfor, og den udviklede ramme vil hjælpe med at håndtere data, relations opbygning, sporing af udvikling og ændringer, samt identificering af ansvarlighed og øget operationel effektivitet.

Løsningen

Icreon har arbejdet tæt sammen med UniqueSM og skabt rammerne for et klient styringssystem til, at spore alle agent aktiviteter. Formålet er også, at holde en konsolideret database med alle afspiller data for, at muliggøre hurtigere søgninger og få en adgang til alle tilsluttede oplysninger. Dette vil medføre en øget effektivitet, i forhold til virksomhedens kerneformål – styring og identificering af topkvalitets talent bygget til at være skalerbar, løsningen kan nemt rampes op, og er mere end blot et kundeforholds management system. Det kan bruges som et effektivt redskab til informationsstrømmen mellem alle interessenter. Dette værktøj kan bruges til, at kontrollere ansvar og strømmen af begivenheder i hvert scenario.

Fremhævelser

Konsolideret database for alle klienter og platforme til, at spore aktiviteter.

Et tilpasset Client Management System til, at finde kilden, sporing og servicere det bedste talent i branchen.

Vi skaber fremtidens digitale initiativer.

Vi tror stærkt på at en virksomheds succes og levetid er direkte proportional med dens evne til at omfavne innovation. Vi implementerer og optimere initiativer, der opnår økonomisk succes for jeres virksomhed, ved hjælp af digitalisering.

Bliv kontaktet