Opun

Opun, et uafhængigt selskab der ejes af John Lewis-partnerskabet, tilbyder tjenester inden for boligforbedringssektoren. Med årtiers erfaring bag dem, tilbyder Opun deres ekspertise til, at hjælpe folk med, at forbedre deres hjem. Påtrods af, at de blev Grundlagt i 2014, har Opun dog omstruktureret og opdateret boligforbedrings virksomheden ved, at gøre den mere tilgængelig, pålidelig og gennemskuelig.

Udfordringen

Boligforbedrings branchen i Storbritannien mangler ordentlig organisation og struktur. Ofte forbinder husejere dette med, at ansætte fagfolk via klassificerede annoncer; hvilket med høj sandsynlighed ofte fører til forsinkelser og lav-standard løsninger, da der ikke er nogen tilsynsmyndighed. Opun ønskede, at udvikle en altomfattende løsning, der ville give husejere mulighed for, at ansætte pålidelige fagfolk og få jobbet udført. iOS og Android Mobil Apps gør det muligt for folk, at ansætte pålidelige håndværkere og effektivt forvalte opgaver, når der skal ske en forbedring i hjemmet.

Løsningen

Løsningen giver en pålidelig og sikker online platform for folk, hvor de kan finde hjælp til, at få udført forbedringer i deres hjem. Fra start til slut afsluttes alle aktiviteter i en arbejdsopgave til, at sikre de efterspurgte forbedringer af hjemmet – indledende serviceanmodning fra boligejerne, forberedelse og afsendelse af omkostningsforslag og tilbud fra Opun-medarbejdere, tildeling af fagfolk til, at håndtere job, job-/opgaveplanlægning, sporing af arbejdsgangen, fakturering og betalinger – håndteres af denne løsning.

Løsningen omfatter mobil apps (Android og iOS), der kan bruges af kunder og handelspartnere til, at kommunikere med hinanden – meddelelser kan udveksles, og status for arbejdet kan formidles via apps.

Fremhævelser

Mulighed for, at spore arbejdsstatus i realtid og dermed sikre, at arbejdet er i gang.

Større gennemskuelighed blandt berørte parter resulterer i større kundetilfredshed.

Vi skaber fremtidens digitale initiativer.

Vi tror stærkt på at en virksomheds succes og levetid er direkte proportional med dens evne til at omfavne innovation. Vi implementerer og optimere initiativer, der opnår økonomisk succes for jeres virksomhed, ved hjælp af digitalisering.

Bliv kontaktet

Opun

Opun, et uafhængigt selskab der ejes af John Lewis-partnerskabet, tilbyder tjenester inden for boligforbedringssektoren. Med årtiers erfaring bag dem, tilbyder Opun deres ekspertise til, at hjælpe folk med, at forbedre deres hjem. Påtrods af, at de blev Grundlagt i 2014, har Opun dog omstruktureret og opdateret boligforbedrings virksomheden ved, at gøre den mere tilgængelig, pålidelig og gennemskuelig.

Udfordringen

Boligforbedrings branchen i Storbritannien mangler ordentlig organisation og struktur. Ofte forbinder husejere dette med, at ansætte fagfolk via klassificerede annoncer; hvilket med høj sandsynlighed ofte fører til forsinkelser og lav-standard løsninger, da der ikke er nogen tilsynsmyndighed. Opun ønskede, at udvikle en altomfattende løsning, der ville give husejere mulighed for, at ansætte pålidelige fagfolk og få jobbet udført. iOS og Android Mobil Apps gør det muligt for folk, at ansætte pålidelige håndværkere og effektivt forvalte opgaver, når der skal ske en forbedring i hjemmet.

Løsningen

Løsningen giver en pålidelig og sikker online platform for folk, hvor de kan finde hjælp til, at få udført forbedringer i deres hjem. Fra start til slut afsluttes alle aktiviteter i en arbejdsopgave til, at sikre de efterspurgte forbedringer af hjemmet – indledende serviceanmodning fra boligejerne, forberedelse og afsendelse af omkostningsforslag og tilbud fra Opun-medarbejdere, tildeling af fagfolk til, at håndtere job, job-/opgaveplanlægning, sporing af arbejdsgangen, fakturering og betalinger – håndteres af denne løsning.

Løsningen omfatter mobil apps (Android og iOS), der kan bruges af kunder og handelspartnere til, at kommunikere med hinanden – meddelelser kan udveksles, og status for arbejdet kan formidles via apps.

Fremhævelser

Mulighed for, at spore arbejdsstatus i realtid og dermed sikre, at arbejdet er i gang.

Større gennemskuelighed blandt berørte parter resulterer i større kundetilfredshed.

Vi skaber fremtidens digitale initiativer.

Vi tror stærkt på at en virksomheds succes og levetid er direkte proportional med dens evne til at omfavne innovation. Vi implementerer og optimere initiativer, der opnår økonomisk succes for jeres virksomhed, ved hjælp af digitalisering.

Bliv kontaktet