CRM

Ved at give medarbejdere real-time adgang til kunde informationer, vil et CRM system strømline salgs- og marketings strategierne.

CRM er det effektive værktøj til at administrere jeres kundebase.

CRM er meget mere end et markedsføringsværktøj – det er en effektiv måde at styre de interaktioner, der opstår i hele kundens oplevelse. Og hvis du ønsker, at tiltrække nye forretninger eller beholde det ved, at belønne loyalitet, er CRM et vigtigt værktøj for, at skabe vækst i erhvervslivet.

Hos Icreon bygger vi CRM-systemer til din forretningsmodel, strategi, personalestruktur og salgsproces. De systemer vi bygger er beregnet til at sikre, at hver kundeinteraktion overstiger forventningerne. Ved at foretage en dyb analyse af din virksomhed, samler vores team et system, der beskæftiger sig med dine specifikke behov og forbinder dig med dine kunder på et helt nyt niveau.

Revolutionerer din salgsproces ved, at identificere og dyrke enhver mulighed.

Smartere medarbejdere.

Yde evalueringer er ofte afhængige af subjektive data til, at belønne kunstnere. Et vellykket CRM giver dit firma mulighed for, at se dine mest effektive medarbejdere, kvantitativt baseret på deres handlinger. Det fjerner usikre faktorer fra dine præstations programmer.

Data opdagelse:
Et velsmurt CRM giver dine medarbejdere mere tid til, at analysere kundedata. Udover dine baseline rapporter fører automationen til indsamling af flere data, hvilket giver din ledelse mere tid til, at finde skjulte trends i din virksomhed.

Prædiktiv analyse:
Med mængden af oplysninger, du kan indsamle, tillader du salgsstyrker at forstå dybere tendenser og giver dem de oplysninger der er nødvendige for, at træffe beslutninger.

Vi skaber fremtidens digitale initiativer.

Vi tror stærkt på at en virksomheds succes og levetid er direkte proportional med dens evne til at omfavne innovation. Vi implementerer og optimere initiativer, der opnår økonomisk succes for jeres virksomhed, ved hjælp af digitalisering.

Bliv kontaktet

CRM

Ved at give medarbejdere real-time adgang til kunde informationer, vil et CRM system strømline salgs- og marketings strategierne.

CRM er det effektive værktøj til at administrere jeres kundebase.

CRM er meget mere end et markedsføringsværktøj – det er en effektiv måde at styre de interaktioner, der opstår i hele kundens oplevelse. Og hvis du ønsker, at tiltrække nye forretninger eller beholde det ved, at belønne loyalitet, er CRM et vigtigt værktøj for, at skabe vækst i erhvervslivet.
Hos Icreon bygger vi CRM-systemer til din forretningsmodel, strategi, personalestruktur og salgsproces. De systemer vi bygger er beregnet til at sikre, at hver kundeinteraktion overstiger forventningerne. Ved at foretage en dyb analyse af din virksomhed, samler vores team et system, der beskæftiger sig med dine specifikke behov og forbinder dig med dine kunder på et helt nyt niveau.

Revolutionerer din salgsproces ved, at identificere og dyrke enhver mulighed.

Smartere medarbejdere.

Yde evalueringer er ofte afhængige af subjektive data til, at belønne kunstnere. Et vellykket CRM giver dit firma mulighed for, at se dine mest effektive medarbejdere, kvantitativt baseret på deres handlinger. Det fjerner usikre faktorer fra dine præstations programmer.

Data opdagelse:
Et velsmurt CRM giver dine medarbejdere mere tid til, at analysere kundedata. Udover dine baseline rapporter fører automationen til indsamling af flere data, hvilket giver din ledelse mere tid til, at finde skjulte trends i din virksomhed.

Prædiktiv analyse:
Med mængden af oplysninger, du kan indsamle, tillader du salgsstyrker at forstå dybere tendenser og giver dem de oplysninger der er nødvendige for, at træffe beslutninger.

Vi skaber fremtidens digitale initiativer.

Vi tror stærkt på at en virksomheds succes og levetid er direkte proportional med dens evne til at omfavne innovation. Vi implementerer og optimere initiativer, der opnår økonomisk succes for jeres virksomhed, ved hjælp af digitalisering.

Bliv kontaktet