BT Group

BT Group er blandt de største tele leverandører, og har aktiviteter i over 150 virksomheder. BT opererer via forskellige datterselskaber, og tilbyder en bred vifte af administrerende IT-netværkstjenester, fastnet- , mobil-, bredbånds-, og TV-pakker, og leverer til over 18 millioner kunder i Storbritannien og 6000+ virksomheder over hele kloden.

Udfordringen

Kunderne efterspørger ofte demoer for, at afprøve de forskellige BT produkter og tjenester, der tilbydes rundt omkring i verden. Men uden at have et automatiseret system på plads, viste det sig at være en kedelig opgave, at skulle kontrollere tilgængeligheden af personale og mødelokaler, hvilket ofte medfører forsinkelser, manglende muligheder og tab af kunder.
BT ønskede, at automatisere denne proces. En rapporterings- og analysemodel, der indsamler og giver indsigt i en række forskellige parametre, såsom ikke-viste, afsluttede møder, aflysninger osv., så BT kan tilbyde en endnu bedre service til deres kunder.

Løsningen

Icreon udviklede et centralt webbaseret “aftale håndteringssystem” til at hjælpe BT med, at styre og organisere planlægningen af demoer. Med real-time synlighed og tilgængelighed for kunderne, tilbyder løsningen et effektivt redskab, når der skal planlægges aftaler, hvilket gør det muligt for BT’s personale, at betjene endnu flere kunder.
Det er nemt at integrere med Office 35, og løsningen kan synkroniseres med brugerens kalendere, hvilket gør det lettere for dem, at holde styr på deres aftaler.
Systemet blev bygget op, så det kan bruges på alle BT’s kontorer verden over, og justerer selv tidszoner, hvilket optimerer planlægningen.
Der er endda indbygget en notifikations mulighed i systemet, der gør det muligt for medarbejdere og kunder, at blive mindet om kommende aftaler og advarer om ændringer i aftaler, hvilket mindsker risikoen for ikke-fremmødte.

Fremhævelser

Webbaseret aftale håndteringssystem til, at forbedre administration og organisering af møder.

Real-time synlighed i tilgængelighed sikrer effektiv udnyttelse af ressourcer.

Vi skaber fremtidens digitale initiativer.

Vi tror stærkt på at en virksomheds succes og levetid er direkte proportional med dens evne til at omfavne innovation. Vi implementerer og optimere initiativer, der opnår økonomisk succes for jeres virksomhed, ved hjælp af digitalisering.

Bliv kontaktet

BT Group

BT Group er blandt de største tele leverandører, og har aktiviteter i over 150 virksomheder. BT opererer via forskellige datterselskaber, og tilbyder en bred vifte af administrerende IT-netværkstjenester, fastnet- , mobil-, bredbånds-, og TV-pakker, og leverer til over 18 millioner kunder i Storbritannien og 6000+ virksomheder over hele kloden.

Udfordringen

Kunderne efterspørger ofte demoer for, at afprøve de forskellige BT produkter og tjenester, der tilbydes rundt omkring i verden. Men uden at have et automatiseret system på plads, viste det sig at være en kedelig opgave, at skulle kontrollere tilgængeligheden af personale og mødelokaler, hvilket ofte medfører forsinkelser, manglende muligheder og tab af kunder.
BT ønskede, at automatisere denne proces. En rapporterings- og analysemodel, der indsamler og giver indsigt i en række forskellige parametre, såsom ikke-viste, afsluttede møder, aflysninger osv., så BT kan tilbyde en endnu bedre service til deres kunder.

Løsningen

Icreon udviklede et centralt webbaseret “aftale håndteringssystem” til at hjælpe BT med, at styre og organisere planlægningen af demoer. Med real-time synlighed og tilgængelighed for kunderne, tilbyder løsningen et effektivt redskab, når der skal planlægges aftaler, hvilket gør det muligt for BT’s personale, at betjene endnu flere kunder.
Det er nemt at integrere med Office 35, og løsningen kan synkroniseres med brugerens kalendere, hvilket gør det lettere for dem, at holde styr på deres aftaler.
Systemet blev bygget op, så det kan bruges på alle BT’s kontorer verden over, og justerer selv tidszoner, hvilket optimerer planlægningen.
Der er endda indbygget en notifikations mulighed i systemet, der gør det muligt for medarbejdere og kunder, at blive mindet om kommende aftaler og advarer om ændringer i aftaler, hvilket mindsker risikoen for ikke-fremmødte.

Fremhævelser

Webbaseret aftale håndteringssystem til, at forbedre administration og organisering af møder.

Real-time synlighed i tilgængelighed sikrer effektiv udnyttelse af ressourcer.

Vi skaber fremtidens digitale initiativer.

Vi tror stærkt på at en virksomheds succes og levetid er direkte proportional med dens evne til at omfavne innovation. Vi implementerer og optimere initiativer, der opnår økonomisk succes for jeres virksomhed, ved hjælp af digitalisering.

Bliv kontaktet