Adobe Experience Cloud

At arbejde med Adobe kan hjælpe dig med, at generere den mest komplette omni-kanal oplevelse for dine kunder, både online og offline.

Adobe leverer den bedste funktionalitet til digitale oplevelser, med fokus på digital markedsføring.

Icreon benytter Adobes Experience Cloud til, at udvikle digitale oplevelsessystemer. I de fleste scenarier samarbejder vi med virksomheder, der allerede er på Adobe, men som ønsker at maksimere deres investering i platformen efter en indledende implementering.

Dette gør vi ved, at gennemføre og afholde digitale erfaring strategi øvelser, der definerer de store muligheder, som en virksomhed har med deres Adobe implementering og validere det kvantitativt gennem vores proces med, at udbygge personlige brugerrejser, der skaber skræddersyede oplevelser mellem brands og kunder.

Vores design- og ingeniør hold arbejder med brands der gerne vil udnytte Adobes Frameworks, fra Analytics og Audience Management til Experience Manager & Target. Ved at kombinere tredjeparts data og førsteparts kunde underretning, kan vi oprette tilpassede marketingstrategier, der leverer, konverterer og sælger mere.

Adobe Experience Cloud har brugt år på, at sammensætte forskellige produkter, som nu i samspil med hinanden, kan engagere, spore og forbedre kundens aktiviteter.

Hvorfor vælger virksomheder Adobe Experience Cloud?

Når Adobe Experience Cloud og Adobe Advertising Cloud kombineres, fungerer Adobes DXP som et premium tilbud til B2C og B2B digital markedsføring.
Adobes fokus på brugervenlighed gennem forretningsroller, forbedrer kundernes fleksibilitet, og responsen giver marketing grupper mulighed for, at oprette, administrere og optimere brand websteder og -kampagner ansvarligt, og uden indblanding af IT-medarbejdere. Adobe Experience Cloud betyder, at Adobes hensigt er at understøtte brugssager, der rækker ud over digital markedsføring – imødekomme flere af kundens livscyklus brugssager, herunder brug af digitale handelsaktiviteter, og åbner dørene til andre målgrupper.

Hos Icreon har vi gearet Adobe strategisk, ud fra en virksomheds langsigtede perspektiv. I mange scenarier skaber vi en fase baseret plan, der metodisk introducerer nye Adobe-værktøjer, såsom kampagne og mål, trinvis, så marketings- og salgsteam kan se deres brugervenlighed, værdi og kapacitet, før de investerer helt i produktpakken.
Derved kan vi bevise vores ROI på implementeringer af Adobe Experience, inden vi beslutter at dykke dybere ind i platformen som helhed.

Vi skaber fremtidens digitale initiativer.

Vi tror stærkt på at en virksomheds succes og levetid er direkte proportional med dens evne til at omfavne innovation. Vi implementerer og optimere initiativer, der opnår økonomisk succes for jeres virksomhed, ved hjælp af digitalisering.

Bliv kontaktet

Adobe Experience Cloud

At arbejde med Adobe kan hjælpe dig med, at generere den mest komplette omni-kanal oplevelse for dine kunder, både online og offline.

Adobe leverer den bedste funktionalitet til digitale oplevelser, med fokus på digital markedsføring.

Icreon benytter Adobes Experience Cloud til, at udvikle digitale oplevelsessystemer. I de fleste scenarier samarbejder vi med virksomheder, der allerede er på Adobe, men som ønsker at maksimere deres investering i platformen efter en indledende implementering.

Dette gør vi ved, at gennemføre og afholde digitale erfaring strategi øvelser, der definerer de store muligheder, som en virksomhed har med deres Adobe implementering og validere det kvantitativt gennem vores proces med, at udbygge personlige brugerrejser, der skaber skræddersyede oplevelser mellem brands og kunder.

Vores design- og ingeniør hold arbejder med brands der gerne vil udnytte Adobes Frameworks, fra Analytics og Audience Management til Experience Manager & Target. Ved at kombinere tredjeparts data og førsteparts kunde underretning, kan vi oprette tilpassede marketingstrategier, der leverer, konverterer og sælger mere.

Adobe Experience Cloud har brugt år på, at sammensætte forskellige produkter, som nu i samspil med hinanden, kan engagere, spore og forbedre kundens aktiviteter.

Hvorfor vælger virksomheder Adobe Experience Cloud?

Når Adobe Experience Cloud og Adobe Advertising Cloud kombineres, fungerer Adobes DXP som et premium tilbud til B2C og B2B digital markedsføring.
Adobes fokus på brugervenlighed gennem forretningsroller, forbedrer kundernes fleksibilitet, og responsen giver marketing grupper mulighed for, at oprette, administrere og optimere brand websteder og -kampagner ansvarligt, og uden indblanding af IT-medarbejdere. Adobe Experience Cloud betyder, at Adobes hensigt er at understøtte brugssager, der rækker ud over digital markedsføring – imødekomme flere af kundens livscyklus brugssager, herunder brug af digitale handelsaktiviteter, og åbner dørene til andre målgrupper.

Hos Icreon har vi gearet Adobe strategisk, ud fra en virksomheds langsigtede perspektiv. I mange scenarier skaber vi en fase baseret plan, der metodisk introducerer nye Adobe-værktøjer, såsom kampagne og mål, trinvis, så marketings- og salgsteam kan se deres brugervenlighed, værdi og kapacitet, før de investerer helt i produktpakken.
Derved kan vi bevise vores ROI på implementeringer af Adobe Experience, inden vi beslutter at dykke dybere ind i platformen som helhed.

Vi skaber fremtidens digitale initiativer.

Vi tror stærkt på at en virksomheds succes og levetid er direkte proportional med dens evne til at omfavne innovation. Vi implementerer og optimere initiativer, der opnår økonomisk succes for jeres virksomhed, ved hjælp af digitalisering.

Bliv kontaktet